Klacht indienen

Wil je een klacht indienen over Knuffel Boodschap?

Wat jammer om te horen dat je een klacht hebt over Knuffel Boodschap. Een klacht indienen kan verschillende redenen en hebben en daarover gaan we uiteraard graag over met je in gesprek. Een klacht kan bijvoorbeeld gaan over de service die je gekregen hebt. Ben je hier niet tevreden over dan helpen we je graag om dit recht te zetten zodat iedereen een goed gevoel heeft na afloop van het plaatsen van een bestelling. Ondanks dat wij voor de volledige 100% achter onze producten staan kan het zijn dat door omstandigheden jij niet tevreden bent over het product. Ook dan kijken we graag met je mee om samen tot een oplossing te zoeken. Zo kunnen we kijken hoe we kunnen zorgen dat je wel tevreden bent of kan je uiteraard ook je volledige aankoopbedrag terug ontvangen.

Uiteraard staan wij voor je klaar om al je problemen en klachten op te lossen! Stuur ons gerust een berichtje via het contactformulier of bel ons op 085 130 38 10. Wij staan iedere werkdag klaar om jouw vragen te behandelen en zorgen dat je zo snel mogelijk een gepaste reactie krijgt.

Bemiddeling via Stichting Webwinkelkeur

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@knuffelboodschap.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odrΒ . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”

Klacht indienen over Knuffel Boodschap