Veelgestelde Vragen
Vind hier het antwoord op de Veelgestelde Vragen
Op deze pagina vind je de veelgestelde vragen over onze knuffels. Mocht je toch nog een vraag hebben waarop je het antwoord niet kan vinden dan kan je natuurlijk altijd contact met ons opnemen per mail of telefoon. De contactgegevens kan je via de onderstaande knop vinden.
ContactgegevensVragen en antwoorden
Hoe lang duurt de verzending?
Op iedere werkdag verzenden wij de pakketjes en deze zullen dan op werkdagen en zaterdag de eerstvolgende dag geleverd worden.
Alle informatie over de verzending kan je vinden door hier te klikken.
In welke landen bezorgen jullie?
Op het moment verzenden wij vooral naar Nederland en België maar het is ook mogelijk om naar een ander land te versturen.
Kan ik de knuffel ook direct naar de ontvanger sturen?
Jazeker, het is mogelijk om de knuffel direct naar de ontvanger te sturen. Je kan dan bij het afrekenen een alternatief adres kiezen voor de aflevering en via een WhatsApp berichtje kunnen wij dan jouw boodschap (dus ook met jouw stem) in de knuffel laden. Zo krijgt de ontvanger direct jouw persoonlijke cadeau met jouw stem thuisbezorgd. Erg handig als je zelf niet de mogelijkheid hebt om het cadeau te geven.
Is het opnemen moeilijk?
Nee het opnemen is erg simpel. Hier kan je een eenvoudig stappenplan vinden hoe je dit moet doen.
Hoe werkt de sluiting?
Aan de achterzijde zit een zachte opening die met klittenband te openen en sluiten is. Hierdoor blijft de knuffel lekker zacht zonder harde onderdelen als een rits.
Kan ik een oude opname terughalen?
Nee, als je een oude opname eenmaal opnieuw hebt opgenomen met een nieuwe opname dan kan je deze oude opname niet meer terughalen. Is het een belangrijke boodschap van een dierbare dan raden wij altijd aan een goede “backup” te maken zodat je altijd nog een kopie hebt van het bericht. Dit kan je bijvoorbeeld doen door de boodschap af te spelen en het met je mobiel op te nemen en naar jezelf te mailen.
Kan ik een boodschap opnieuw opnemen?
Je kan zo vaak als je wilt een nieuwe boodschap opnemen. Besef wel dat deze over de vorige boodschap heen opgenomen wordt en de vorige boodschap dus verwijderd wordt. Deze is niet meer terug te halen.
Hoe lang mag de opname zijn?
De opname kan maximaal een lengte hebben van 20 seconden.
Blijft de opname bestaan als ik de batterijen vervang?
Ja, de opname blijft op de recorder staan als je de batterijen vervangt.
Hoe verstuur ik mijn opname via WhatsApp?
Op de pagina “Opname Aanleveren” vind je alle info over het verzenden via WhatsApp.
Wat zijn de verzendkosten?
Verzending binnen Nederland en België kost €5,95 via PostNL
Krijg ik een tracking code?
Na het verzenden van je bestelling ontvang je van ons een mail met daarin je PostNL tracking code. Via deze code kan je jouw pakketje volgen en krijg je een indicatie wanneer deze geleverd wordt. Deze tracking code wordt ‘s nachts actief en in de ochtend kan je kijken in welk tijdvak het pakketje bezorgd zal worden.
Via welke verzender versturen jullie de pakketten?
Wij versturen alle pakketten via pakketpost met PostNL (zowel Nederland als België). Voor andere landen draagt PostNL de pakketten over aan de betreffende nationale bezorgpartij van dat land.
Hoe retourneer ik mijn bestelling?
Het retourneren van je bestelling is geen enkel probleem. Je kan dan kiezen voor een ander product of je kan je volledige aankoopbedrag terugkrijgen. Op de Retour Pagina vind je alle info over het retourneren.